Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2011

Mycket att fundera på

Idag snurrar allt i huvudet. Vikten, maten, kärleken- tarotkortssvar, pengar -räkningar, flytt - ny lägenhet, röjning. Ojojoj är helt full med tankar...
Yrseln är över, nästan iaf, men vä örat är fullt med örondroppar tror jag för jag hör ingenting med det.
Det är högst irreterande med bomull i huvudet och hjälper inte direkt till i mitt funderande tillstånd.
Kristian skicka ut inbjudan via Facebook till alla att komma och fira hans 30 årsdag på Bishop arms och jag vill va med!!
Men det är ju så långt!!
Även det snurrar. Har ju semester då så borde få ihop det på ngt vis....
Imorgon är det em jobb plus akupunktur och sen bara 3 dagar till tills David kommer och vi ska fira antimidsommar precis som med julen ;)) Ingen trafitionellt midsommarfestande.
Men...Grilla. Jordgubbar. Gtäddfil. Gul- blå dammsugare. Popcorn. Och besök hos mormor morfar naturligtvis.
Koncentrera tankarna nu....
Kaffe. Promenad. Söndagsbad. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!