Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Doktorbesök igen...

I morse vakna jag yr. Ont i vänster örat och öm i huvudet på vänster sida. Ringde akupunktur, läkarmottagning och jobb. Smög runt klostret o hade nära till muren så jag kunde hålla i.
Har haft virus på balansen, kristallsjukan, blivit testad för Meniers men idag var det "inflammation i hörselgången" hem med salva att kleta i örat och yra runt tills det slutar.
Är så tröööött på att bli sjuk i ett!!!!!
Som extra salt i såret fastna dvd filmen i spelaren och när jag skulle sätta på den igen är den helt död! Ingen grön on lampa vill lysa och ingen röd standby lampa vill lysa!!!
Ceasar kröp in under sängen när jag skaka på aloe Vera sprayen och har stannat där så här sitter jag ensam och gnäller till min iphone som iaf fungerar!!
Tur det!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!