Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Kvalitets tid med Filippa

När de andra var inne på Zorn museet i Mora i Dalarna stannade jag ute med Ceasar och Filippa ville vara kvar hos mig.
Jag berättade för henne om fyrklöver i gräset och att om man hittade ett fick man önska sig något.
Vi letade en lång stund.
Sen sa hon "om jag hittar en vet jag vad jag ska önska..... att du och jag kan träffas oftare"
Jag berättade att jag skulle önska att Ceasar blev fri från sitt kliande i pälsen och hon sa
"om en av oss hittar en kanske vi kan dela på våra önskningar på den"
Världens bästa Filipa <3

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!