Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

lördag

Lördag vecka 24.
Idag är det mulet ute, första dagen på länge. har varit fint väder jättelänge....
Jag har varit på lägenhetsvisning igår.
Funderar på att flytta.
Funderar på att köpa något eget, om banken godkänner.
Har hittat en lägenhet på traktörsgatan.
Superfin -nyrenoverad med bad och balkong som är mina största krav.
Därifrån är det cykelväg till jobb.
Jag kan se min bil från fönstret och balkongen!
Jag kan hitta nya stigar för Ceasar att vandra på, gissa om vi är trötta på att varje dag hitta A-laget i Pionträdgården...!
Ska ringa banken på måndag och se höra vad de tycker om min ekonomi....

Igår var det tjejfest igen.
Skulle egentligen vara hos mig men eftersom Karin har så ont i sin höft föreslog jag att komma till henne och hade grill och mat med.
Var underbart kul, skönt gott och ja, jag är så tacksam för mina vänner som förgyller min vardag!
Vi grilla på min nya grill med bricketter och små tändblock och vi fixa det helt rätt Eva B och jag så glöden blev perfekt.
Två vänner blev lite frusna så kaka och kaffe tog vi inne hos Karin.
Halv tolv fladdra vi hem jag och vovven som då var "supernödig" Stackarn, inte lätt att va med på tjejfest när man är killvovve =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!