Summa sidvisningar

söndag 12 juni 2011

Studentfest


Hemma igen från semestern vilade jag och packade upp hela onsdagen. Skönt att ha en dag att landa på.
Torsdag var det kul att träffa alla barnen igen. Och fredag var det studentdagi Ystad.

Syrrans Vincent gick ut 14.24 och jag trängdes (med liten miniskylt som jag tillverkat) tillsammans med Yvonne Mikael Ingrid o Kurt. Ja de hade åkt ner på torsdagen och det var kul att ses så snart igen.

På kvällen var det fest i Simrislund
. Mycket god mat och dricka och trevligt folk ;)
Mamma o pappa var oxå med.
Jag parkerade hos Claes och hade sällskap med honom dit.
Mitt i natten gick Ingrid Kurt och jag hela vägen hem till museig. o jag sov på en madrass på golvet.
Ceasar irra in till gästsängen där jag brukar ligga och sov där hos Kurt hela natten.
Blev jätteglad när han hitta mig på morgonen.

Är nog slutrest på ett tag för honom så han får va hemma i lugn o ro ;)

På lördag fm hämta jag bilen o Claes bjöd på fmkaffe ;) kunde klappa katterna när inte Ceasar var med och fick låna en jättefin fågelbok av honom ;)

Idag söndag har jag gått runt med Vim flaskan och sprutat i alla rum så det luktar nystädat. Jaja torkat golv o hyllor med.
Och gått långa promenader i det fina vädret med Ceasar.
Nu har jag nio arbetsdagar kvar till semester.


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!