Summa sidvisningar

onsdag 30 september 2009

Aldrig mer



Jag älskar honom så.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hej min gamla goda vän! Det gör ont i mig att läsa det du går igenom -MEN det kommer bättre dagar och du har förhoppningsvis lärt dig något på vägen. Allting ordnar sig och de orden känner du igen och vet att de är sanna. Snart ser du ljusare på livet igen! JAG LOVAR! Plus att jag ser fram emot fikor på EH! När? KRAM från Ingrid och Fille! Puss till ceasar och kram från Kristina.



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!