Summa sidvisningar

måndag 14 september 2009

Ibland skulle man behöva en helg till efter helgen.
Det har gått i ett.
Var först i Simrishamn i lördags och lämnade min Cesse till mina föräldrar
så han skulle få ha en lugn helg iaf.
Gick till cafe't där min syster jobbar lite ibland och där var så fullt ös
så jag erbjud mig att plocka in brickor med disk innan hon fick annan hjälp där.
Mumsade i mig en laxmacka. Mycket god!

Hem till Stenstrykargatan för lite sista och sedan på invigningsfest av ett garage hos mannens släkt och vänner. Mycket psykisk stress som tog på krafterna men jag är tacksam för att han kan läsa av min ork så vi var de första som tacka för oss en timme innan midnatt.

Söndagfm var det mest vila men var ändå så trött(och lite bakis)!
Kl 15 hämtades jag och 3 andra ur kören av Kurt och vi åkte med honom till V Karaby utanför Löddeköpinge och hade gospelmässa kl 17.
Min älskling körde hela vägen dit och lyssna och t o m tog nattvarden tillsammans med mig.
Det gjorde gott i mitt hjärta.Sen åkte vi hem tillsammans och stekte pannkakor till kaffet.
Så kom tröttheten och tog över igen så efter nyheterna slockan vi gott tillsammans.

Idag har jag varit ute i 2 timmar. Det känns som hösten har kommit.Långbyxor och strumpor, inte kul men nödvändigt.
Ska köra till Simrishamn nu och hämta mitt lilla gullegryn.Längtar efter honom fast jag haft Jeff att trösta mig med under helgen.

IKväll kommer Min älskling till mig och äter.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!