Summa sidvisningar

torsdag 17 september 2009

Snart helg igen


Ikväll har jag varit på APT och lärt mig lite nytt om arbetsmiljöfrågor, inte särskilt
upplyftande timmar men de ingår ju i arbetstiden.
Blev bjudna på potatis-purjolöksoppa och focacciabröd efteråt och det var gott när man är superhungrig kl 19 på kvällen.
Nu tittar jag på Idol. Skulle mycket hellre varit hos min älskling men det blir inte alltid som man tänkt sig. Längtar efter honom men det kommer fler kvällar.
Ceasar sover gott i fåtöljen. Är nöjd nu när matte har kommit hem och tittar upp ibland för att se om jag är kvar.
Imorgon är det fredag igen, yes!

1 kommentar:

David Redjoy sa...

- Och nästa vecka har han snart en jobbig Husse som sitter å kelar med honom hela kvällen så då tittar han inte upp från fåtöljen - då har han redan gått å gömt sig under sängen :P



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!