Summa sidvisningar

torsdag 3 september 2009

Torsdag

Mina 3 killar på samma bild!
Första kör-övningen för hösten! Tjo-ho vi övar "Gabriellas sång" och "Joyful Joyful" som vi ska sjunga med Sanna Nielsson i oktober. Svårt men super-kul!!
Många nya i kören så efter ett år i South Gospel Singers känner jag mig som en av eliten.

Jag hade en väninna en gång som sa att hon ville leva ensam för endast då är man tank-fri.
Och det är verkligen sant det här med tänket.
Jag kan inte tänka på annat än min älskling, det snurrar där hela tiden.
Han sa oxå att halva hans hjärna var fylld med Gunvor. Han säger många gulliga saker, det är han duktig på =)

Idag gick jag hemifrån på väg till jobb och skulle upp till skottegatan där bilen stod. När jag kom fram hade jag inga bilnycklar med! Typiskt min lilla virr-hjärna.
Ikväll efter kören skulle jag prata med min älskling. Har ringt honom 28 ggr men inget svar och genast sätter tänket igång;

-måtte ingenting ha hänt honom!
- han har nog somnat...
-tänk om han inte vill prata med mig....
Sårbar är man när kärleken är med, så sårbar,
Nu ska jag försöka sova utan att ha hört hans röst,
ni kan ju själva förstå hur bra det kommer att gå.

Gonatt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!