Summa sidvisningar

torsdag 24 september 2009

Höstrusk


Ja så var det iallafall höst fast jag nästan trodde den skulle utebli.
Två em nu på småbarnsavd har vi stannat inne efter mellis och det känns som väldigt längesen sist. Men med blåst och regn utanför fönstret var det riktigt mysigt.
Nu är jag hemma igen och övar på körsångerna som ska sitta tills ikväll när det är kördags igen! Yes!

Igår fick jag sms av min älskling om han fick komma på 11 kaffe.
Blev så lycklig. Är så lite som kan göra mig så glad.
Tyvärr även små saker som kan göra mig ledsen, men det är så jag är.

Imorgon kommer David äntligen till Skåne igen.
Så kul för Cesse och mig. Och kul att han ska få träffa min älskling.
Ska försöka va rättvis och hinna med dem båda =)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!