Summa sidvisningar

lördag 5 september 2009

Lördag fm

Hemma och samlar tankarna.
Efter frukost på Stenstrykg. har jag träffat min S och fikat på "Hos Morten"- en trevlig stund med mycket berättande om min lyckliga tilvaro.
Nu försöker jag göra lite som inte blivit gjort i veckan. Mattor ut, nya sängkläder (Ceasar gillar den nybäddade sängen, sover med nosen in i ett nytvättat örngott), sortera undan disk, tvätt och lästa tidningar.
Vad svårt det är att få ihop tankarna.
Bara tänker hela tiden på när han ska höra av sig igen.

Ska ha en liten Tupperware-kväll på måndag så det behöver vara fint här.
Har bakat kringlor och syrran lovade fixa muffins så lite är planerat iaf.
Måste köpa kaffe.
Nä nu måste jag fortsätta,,,

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!