Summa sidvisningar

söndag 20 september 2009

Överrens

Vi är överens min älskling och jag om att inte mycket annat blir gjort i våra liv just nu mer än att planera gemensamma timmar.
Trodde aldrig jag skulle kunna ge upp min ensamtid så lätt.
Trodde jag skulle behöva den för att samla energi i resten av mitt liv.
Men den behövs inte, den uppskattas inte, den existerar inte i mitt medvetna tänkande mer.
Allt jag vill är att vara med min Älskling.
Vill fixa mat tillsammans, äta tillsammans, somna tillsammans och vakna tillsammans.
Rasta hundar tillsammans. Resa tillsammans. Bara vara tillsammans.
När han klappar min kind, håller min hand, ser in i in ögon, känner jag ett lyckorus som jag aldrig kunnat känna i mina ensamma stunder.
Måtte han aldrig tröttna på mig.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!