Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2009

Klumpeduns

Det är vad jag är. Har nämligen ramlat. IGEN!
Hade bundit upp våra hundar i söndags och skulle vaxa min bil tillsammans.
Snubblade över Ceasars koppel och fall handlöst framåt.
Hade precis stoppat i mig en huvudvärkstablett så det gjorde mest ont på handflator och knän precis då.
Men nu!
Hela framsidan på mig är helt mörbultad.
Det blir värre och värre hela tiden.
Så trött på att falla!
Gissa om jag kunde vaxa nån bil sen... Det fick min älskling göra.
Jättefin är den nu!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!