Summa sidvisningar

fredag 4 december 2009



Ikväll har David och jag varit på bio =)
Vi såg andra delen av Twilight som heter New moon. Mycket bra! Bella är så bra! ja ja de andra med men hon får mig att känna likadant som hon gör.

När vi kom hem gick vi gå gatan med Ceasar.
Är ju så fint med alla smålampor överallt!


Imorgon kl 14.10 åker David hem till sitt Borås igen.
Har varit gott att rå om honom lite. De sista ikväll blir lussekattor som just nu jäser i köket=)
för hans skull......








Det blev en lång fredag som startade med väckning kl 06.20
promenad med Ceasar, lite frukost.
Avd 1 //7.30-09.00
avd 2// 9.00-11.15 med avd 3 och musikstund med min gitarr och mig.

Mellan 13-15 var vi på jättegott fika hemma hos mamma och pappa.
mamma hade bakat vörtbröd och källarfranska, kanelbullar och rimbobullar =) Tack för det!

Nu ska jag snart äta min lussekatt med en go kopp nescafe' sen slocknar jag....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!