Summa sidvisningar

söndag 6 december 2009

Musikhelg

Så var det äntligen dags att framföra alla våra intränade julsånger!
Det blev precis så kul som jag väntat mig.
Först på gågatan lördag efter lunch, där det stannade många och lyssnade, såg även flera som jag kände.
Vilket gör mig glad. =)
Idag startade vi uppsjungning av alla sångerna halv 4 så de satt verkligen där när konserten bärjade.
Även hit kom vänner och min syster med familj dök också upp!
Vi gjorde verkligen en kanonkonsert, som om jag varit publik, skulle varit helnöjd med!
Svenska julsånger, kända julsånger, balladjulsånger och någon helt ny julsång.
Eller änglasånger från en änglakör som Johan sa när han presenterade oss.
Jag njöt hela tiden!
Tack alla som kom och förgyllde min tillvaro!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!