Summa sidvisningar

måndag 21 december 2009

Trött

Har haft en ensam helg, tackat nej till allt, kören torsdag, Bilka-vänner fredag, Espresso house fika lördag. Jag vet jag är jätte tråkig, men all energi är slut.
Orkar inte prata, orkar inte lyssna, vill bara få lugn och ro i huvud och kropp.
Lite bättre kanske det blev i ensamheten, men långt ifrån bra.

Vilket snöfall det blev sen då. Då ville jag helst sitta inne och bara titta på de tjocka flingorna som dalade ner men men nej alla kläder på ut och plumsa minst fyra gånger med hunden, våt, och allting av och upp på tork till nästa runda.
T o m klädbyte gör mig trött och irriterad.

Tänder ljus, massor med ljus som ska ge mig sinnesfrid, dricker varm glögg, ja det brukar hjälpa men jag har kommit av banan på något vis.

BA ville vi skulle äta julbord tillsammans men det blev inget med det heller för ovädrets skull.
Men, ja, tanken var god....

Ikväll har Ceasars husse kommit hem till oss, kanske det hjälper?

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!