Summa sidvisningar

tisdag 8 december 2009

stor-röjer


i alla vrår. Sorterar gamla pärmar med papper, minneslappar , tidningar, reklam, tvätt, vinterkläder ja, det finns alltid något att sortera i denna lägenhet...
Pyntade mitt svarta gräs med julbelysning oxå.

Har även dragit igång lite röjning i källaren. Dags för ny körning till röda bodarna....

Samtidigt lägger jag in ny musik på I tunes och på min mobil som David gav mig när han var nere.
Chris Brown, Mario, Back Street boys, Tao Cruz., Rihanna, Jordin Sparks. Jättebra allihop!

Idag ärjag också väldigt glad för recensionerna vi fick från vår konsert av Y.A
Vi blev verkligen hyllade. Tyvarr var jag inte med påbilden =(

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!