Summa sidvisningar

fredag 5 mars 2010

10 år

För 10 år sen i Mars månad gick jag till vår Personalläkare och berättade att jag hade ont överallt.
Han skickade mig då till en ortoped i Lund som ställde diagnosen Fibromyalgi.
Men han skickade mig också tvärsöver gatan till Sjukgymnastkliniken och Annika Blennow som sedan dess tagit hand om mig så gott som var vecka i dessa 10 år.
Utan hennes nålar, empati och omsorg vet jag inte var jag varit nu.
Jag ska ha en tårta med till henne nästa gång jag har tid där =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!