Summa sidvisningar

onsdag 10 mars 2010

KRAKOW


Krakow är en stad som David varit i tre gånger med utbyte av polska elever där när han gick på gymnasiet.Det är en gammal fin stad, helt i klass med Rom säger han.

Fredagen den 30 april fyller han 25 år i år, min David, och vi har bestämt att han ska få fira den i Krakow tillsammans med mig och Kristian.
Det är så fantastiskt att planera, ännu mer fantastiskt att boka resa och hotel och nu är det gjort och är verklighet!
Ska åka ner kvällen innan och sova på hotell 2 nätter i ett hotell mitt i gamla stan nära kyrkan, nära marknad, nära cafeer... Ni kan ju gissa vad jag ska göra..?
Shoppa och fika och besöka fina byggnader som t ex kyrkan som David berättade allra mest om när han var nere första gången.

Förhoppningsvis har våren och värmen kommit då...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men så trevligt det låter.
Tänk att minstingen har blivit så stor.Det blir säkert jättetrevligt.
Solbritt

Anonym sa...

Hej,

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på båtresor till Swinoujscie i Polen.

Gå gärna in på http://www.unityline.se/ och läs om våra paket för 2010.

Hoppas du hittar något som passar dig!

Adrian,
Unity Line



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!