Summa sidvisningar

fredag 5 mars 2010

SOL


Förra sommaren la jag ifrån mina solglasögon någonstans och hittade dem aldrig igen trots efterforskningar.
Så i onsdags efter jobb tänkte jag mig snabbt in en runda på Åhlens för jag sett att de säljer Polaroidglasögon att ha ovanpå vanliga glasögon.
Jag hade lite bråttom, skulle ju hem till Cesse sen, så snubbla innanför dörren och bom ner i gummimattan som ligger där.
Den var ju mjuk så slog mig inte så mycket som vanligt.

Glasögonen är inköpta. 445 kr!!

Och så här vacker blir jag i dem =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!