Summa sidvisningar

tisdag 16 mars 2010

vilken helg!

FESTFINA ELLER HUR?
BLev ingen viktnedgång denna vecka vilket inte är konstigt efter dessa tre sista dagarna...
Lördag firade Yvonne sin 50 års dag med fest!
Välkomstdrink/ förrättspaj/
Tortilla med kyckling, köttfärs och massor med grönsaker/
Efterrättsmandelflarn med glassfyllning/rödvin
kaffe med nötpaj/
Chips/godis/drink/oj oj oj
Vi dansade/Tog en promenad efter midnatt med Ceasar hem till mina föräldrars lägenhet, men det räckte inte till för att göra av med mer än vad som kom in....

Söndagen var jag kvar hos mina föräldrar tillsammans med Ingrid och Kurt.
Vi tittade på Melodifestivalen som vi spelat in och jag blev glad för att lilla Anna Bergendahl vann!
En sång i min smak!



Måndag morgon vakna jag alldeles för tidigt för att vara en semesterdag men det behövdes nog iallafall. Jag röjde och förberedde inför middag.
Kl 12 anlände mina systrar och jag bjöd på vegetarisk jordnötsbiff med pressad poatis och salladsröra.
Efter hundpromenad fortsatte vi till Saltsjöbadens Spa och Yvonne fick sin födelsedagspresent av mig. Vi simmade i varmbassäng, satt i Jaccuzi, badade bastu, gjorde ansiktsbehandling på varann, skrubbade hela kroppen, hade inpackning i håret, målade naglarna, åt cashewnötter, torkad frukt och äpple. Drack latte i cafeet med viktväktargodis till.
Och skrattade, jösses vilken rolig eftermiddag vi hade.
17.30 lämnade vi stället men jag ska absolut dit igen!

Somnade halv 10 och sov 10 timmar i ett sträck! När jag vaknade idag var jag helt mörbultad, antagligen av simning och bubblorna i poolen som var väldigt hårda. Men det går över, det är värt det efter en sån härlig em.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!