Summa sidvisningar

fredag 5 mars 2010

Bokrea



Jag älskar böcker, älskar att alltid ha en bok "på gång".
Läser sista kapitlen på "Gift med en beduin" som jag lånat av Solbritt och
som hon ska får tillbaka imorgon när vi ska träffas och fika.

Men sen har jag en ny liten hög som ligger och väntar eftersom det ju
är bokrea.
Mina nya böcker köpte jag på Internet, CdOn.com. bokrea.
Fyra nya böcker, utan frakt, för 196 kr.
Så spämnande att veta att de väntar på mig.

Alla som gillar att läsa vet hur det känns.
En bra bok vill man inte ska ta slut och ändå vill man läsa den fort för
att få veta slutet.


Jag har lite ångest för att inte hinna läsa alla böcker jag äger, eller hinna läsa vissa en gång till innan jag dör.
En av de finaste möbler jag har är min bokhylla.

De som inte gillar att läsa förstår inte detta.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!