Summa sidvisningar

måndag 22 mars 2010

Tungt huvud

Läste Davids filosofiska tankar och känner hur mitt huvud är tungt. För tungt för att orka tänka eller skriva djupa insikter. Kan i och för sig vara för att jag vaknade med migrän i morse. Gick ut med Ceasar, ringde och sjukanmälde mig, tog 2 panodil och sov tre timmar till.
Just nu känner jag bara oro.Oro för att vakna likadant en morgon till. Har sagt till jobb att jag kommer imorgon men vem vet idag hur man mår imorgon? Alltid lika svårt.
Var ju hemma från jobb i fredags för magont. Helgen ok, och sen vakna igen med nästa kroppsdel som inte fungerar. Försöker tänka positivt men oro är alltid lika svårt att tänka bort.
Trött så trött, jag älskar lågtryck med plusgrader, men min kropp värker alltid då, och jag kan inte styra det ett enda dugg.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!