Summa sidvisningar

lördag 27 mars 2010

Mitt liv rusar

och det känns som inget jag vill hinna med hinner jag för hela tiden blir jag stoppad! Som nu av en förkylning trots att jag äter multivitamin, omega 3 och Probiotica= miljarder bakterier för magen.
Allt roligt som händer och som jag skulle vilja vara med på måste jag avstå från och tänka att nästa gång ska jag va med. Och så bara rusar livet vidare...

Men här hemma i mitt lugn står livet stilla. Jag snyter näsan och torkar rinnande ögon. Ceasar sover så gott hos mig när inte matte ska nånstans. På dvd är det avsnitt efter avsnitt i min nya box av 2 1/2 män som visas och jag bara fortsätter titta för ingenting annat orkar jag ju ändå.

Idag öser regnet ner vilket gör att det sticker i kroppen, min kropp iallafall, lågtryck gillar den inte, och det känns som tårar från änglarna för att de vill visa att de förstår hur ledsamt det kan kännas.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!