Summa sidvisningar

fredag 19 mars 2010

Trist slut på veckan


Har varit en ganska jobbig värk-vecka.
Blev lite hårda bubblor i jaccuzin, för många simtag i poolen eller för mycket dans på festen. Vilket det än var så har det gjort dig till känna hela veckan. Fick nålar på Akupunkturen i fotleder, knä höfter, ryggslut och axlar i onsdags men de släppte ändå inte... Lågtyck med plusgrader gjorde nog inte heller saken bättre.
Idag tyckte nog min kropp att det fick vara nog med strävan i motvind så jag vaknade med krånglande mage oxå. Kröp ner igen och ställde in alla kvällens roliga aktiviteter =(

Jag hade bokat bord för 6 på Bryggeriets After Work tillsammans med arbetskompisar och efter det skulle jag till Karin och träffa henne och Eva några timmar.
Men det kommer fler tillfällen, jag vet, deppar inte ihop men tycker det känns supertrist!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!