Summa sidvisningar

måndag 16 november 2009

Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst!
Ganska sant men det var en härlig semestervecka som jag gärna gör om igen.
Körde om Vrigstad, Växjö, Kristianstad hem.Vilket var super tradigt för det fanns inte alls lika många fika ställen det hållet. =( Skulle ner till mamma och pappa först och byta till min egen bil ju.
Åt macka och drack mjölk hos dem och vilade mig en stund och berättade om syrrans och min vecka för dem.

Sen körde jag till N H som saknat mig. Jag var helt slut så inte mycket till sällskap tror jag men, men vi tittade på dansbandsgalan/körslaget och jag fick äppelkaka och vaniljsås och kaffe innan jag somna.
På söndagen körde jag hem efter frukost och då hittade jag 10 gula rosor med välkommen-hem- kort på bordet!!
Så fina!!

Packade upp, vilade, bytte om och sen kom N H och hämtade mig.
Efter promenad med våra hundar körde vi till Högestad och gick på julmarknad.
Köpte vars ett par filtade skoinlägg i ull,
men mest var vi där för 14 st ur min kör hade lite gospelsång i cafeet.
Kul att lyssna för en gångs skull.
De var så duktiga fast jag inte var med... Konstigt!

Vila, tvätta när vi kom tillbaka och sen bjöd N H på kålpudding med sås, potatis och lingon.
Mycket mumsigt och längesen sist jag åt det.

Idag jobb igen, många som önskade mig välkommen tillbaka.
Dante sa " Jag har saknat dig" Go unge!
Ikväll extra körträning inför julkoncerterna. Inte alla låtar sitter perfekt ännu.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!