Summa sidvisningar

söndag 22 november 2009

Hur tänkte jag då?

När livet stannar upp
kan det vara svårt att förstå
så tänker jag nu
hur tänkte jag då?

Om jag ändrat min känslor
har du säkert också det
vi ser inte åt samma håll
och det leder till förtret

Jag vill vara viktigast
och känna att någon bryr sig om
att jag mår bra och är lycklig
men du verkar tänka precis tvärtom

Jag var tacksam för att du fanns
och verkade vara rätt man för mig
men nu är jag ledsen och förbannad
på all energi jag lagt på att älska dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan bara säga-Bra jobbat-!
Kram/S



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!