Summa sidvisningar

lördag 7 november 2009

Semester

Idag lördag snörvlar jag och snyter näs blod i ett. Vaknade natten till fredagen och var förkyld.
Hade lite ont i halsen på torsdagskvällen när jag skulle till kören iof men ändå,, bli förkyld på natten- verkligen något nytt för mig.

Vi tränar julsånger och resa mellan tvivel och tro, enbart fina sånger i min smak.
Blev tyvärr inkallad i rummet bredvid tillsammans med alla som varit med i kören på Marsvinsholm med Sanna för Peter sa att på videon hade någon eller några sjungit fel bland oss altar.
Shit,,,, inte jag! eller....

Idag har jag packat för imorgon bär det av norrut, 52 mil till Sörmland, Mellösa, till min syster.
Ska ha semester en vecka och bara fnittra med henne. Vi brukar ha så kul!

Min andra syster var här i fm med pappas bil,får låna den för det är vinterdäck på, ej hunnit på min, och i em var N H här med vanilj munkar och fika med mej. Ville jag skulle köra försiktigt.

Vi kommer sakna varandra.
Men om livet vill oss väl så ses vi om en vecka precis.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!