Summa sidvisningar

tisdag 15 maj 2012

Aktiviteter

Idag tisdag har varit en aktiv dag och jag är trött men i balans ikväll ändå.
Jobbade med utegruppen i fm. Var hos vårt träd och kollade hur det ser ut nu i maj.
Fyra små barn från Nallen var och åt lunch hos oss och jag dukade så två fick sitta vid mitt bord. De är så små nu i början men brukar snabbt växa in i gruppen...

Sen i em var det dags för min andra gång på blodgivarcenrtalen. Det gick jättebra och blodet rann lätt ut idag.
Fick ett rött badlakan och fika förstås.

En enda gång denna termin har jag orkat ta mig till stick cafét. Och ikväll blev det nr två.
Lämnade Ceasar hos Evas man och så följde Eva med mig dit.
Vi har så mycket att prata om så vi missar vad de andra skrattar åt.
Men Karin visa lite bilder från sin hundtrim kurs och från sin resa till Rom med familjen så då var jag med och titta.


Så promenera vi gågatan hem jag och Cesse och kröp ner i sängen. Ceasars favoritplats, han springer in och hoppar upp på filten och rullar ihop sig där.
Pussar jag för mycket på honom morrar han lite lite. Vill vara i fred ;)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!