Summa sidvisningar

söndag 6 maj 2012

myshelgen fortsätter

En härlig söndag fick jag oxå ihop denna helg.
Ingen nytta gjord idag heller bar myshelg denna gång.
Idag träffade jag Eva B på Espresso House kl 10 och som vi pratar och lyssnar och ventilerar så vips var kl 13,30 OJ!
Vi åt scones och drack Vanilla Latte. Lyx, lyx!
Hem och hämtade Ceasar och kände att vädret lockade oss på skogs/strand promenad igen så vi körde ut till Lilleskog.
Utan koppel i sol och tystnad, endast fågelkvitter, samlade vi in ny energi att leva på i veckan som kommer.


Extra som händer utöver jobbet denna vecka är förbib.möte- måndag, viktväktar.vägning- tisdag, klippning, akupunktur-onsdag, grillkväll med jobb torsdag så denna vecka lär gå fort.....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!