Summa sidvisningar

tisdag 29 maj 2012

Denna Sjukdag

Idag tänkte jag sitta vid datorn och fixa det som behövs här idag.
Sortera bilder, musik, blogga och betala de sista räkningarna.
Det är mulet och 9 grader istället för 22 och solvarmt igår....

Måste ju berätta om min Morsdag.
David hade lagt in en Dagens låt på Facebook som var tillägnad mig, så tydde jag det iallafall.=)

http://www.youtube.com/watch?v=H8KnHK1NskY

Kristian ringde jag upp på kvällen och undrade om han hade något han ville säga mej -nä?
Hade tänkt på det på morgonen men glömt det igen....
Däremot hade han infört på Bishop Arms, puben där han jobbar, att alla mammor fick äta gratis!
Men jag var ju inte där....!

Kl 14 hade vi bokat bord på Ingelsta Kalkon och pappa bjöd på kalkon-medaljonger med potatisgratäng och rabarber-chutney. Sallad, bröd och kaffe med mandel-biscotti.

Satt ute och våra älskade hundar kunde vara med.






Vi firade inte bara Mor utan även mammas födelsedag då det var min vi firade den 18 maj.
Vi hade köpt solhatt och sjal till henne på Gudrun Sjöden och hon blev så fin.




Hon t o m sa till oss när hon gick med armen om Vincent "fotografera oss" vilket måste vara den första gången jag hört den kommentaren istället för tvärtom. =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!