Summa sidvisningar

onsdag 23 maj 2012

Bassiliom

Tisdag kl 11 ringde det ett hemligt nummer och det brukar vara sjukvården så jag svarade fast jag satt i ett möte tillsammans  med mina kolleger och specialpedagogen.
Jodå det var Louise Wittmayer som opererade min tinning som ville ringa och berätta att det fortfarande inte fanns frisk hud runt tomören när de skickat den för analys så att vi måste gör om det ...Igen!!
Jag blev inte särskilt glad det kan jag inte påstå för det är ingen rolig upplevelse med nålar in i tinningen och när de skär och bränner blodkärl. Usch!
Men inom två månader ska det göras igen och det kommer kallelse på posten.

Skrev av mig i morse för att sluta tänka på det...

Oro hjälper aldrig, inget, nånsin!
Det är bara att acceptera.
Det som måste hända, det händer.
Jag har så mycket skyddsnät runt om kring mig.
Trots ensamhet.
När det är dags ordnar det sig.
Precis som de andra gångerna.
Allting går
Idag är en annan dag med andra tankar och händelser.
Jag lägger gårdagens tankar och information bakom mig.
Jag har tillit till mig själv och andra.

2 kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!