Summa sidvisningar

söndag 20 maj 2012

Kaffekalas

Lördag 19 Maj hade jag bjudit de vänner jag mest umgås med  till ett  kaffekalas med sju sorters kakor och cheesecake.
Började baka för en vecka sen och lagt upp bilder på facebook så många där som varit sugna på dem.
Och som sagt detta var bara de närmaste vännerna har många fler som jag gärna hade velat ha här, ingen nämnd och ingen glömd, men max 8 är vad som får plats i min lägenhet både i köket och i soffhörnet.

Blev gratulerad med små kuvert med restaurangbjudningar från nästan  alla. Lustigt men mycket uppskattat!
Solbritt  och Linda med varsitt restaurangbesök och  Eva B Eva P och Karin hade lagt ihop tilll Shushi reataurangen.
Ingrid S fick jag ett fint bokmärke till boken man läser och syrener.
Yvonne var oxå med så hon fick träffa mina vänner.
Det var tre trevliga timmar tillsammans!

Ska återkomma med bilder och recept på mina kakor...=)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!