Summa sidvisningar

lördag 26 maj 2012

Första i år!

Denna veckan har jag verkligen inte lyssnat på kroppen. Stängde av den infon och ville fungera med allt som fanns inplanerat under veckan på mitt jobb.
Vi har haft APT och tillsammans med de andra förskolorna i vår enhet hade vi möte i intressegrupper. Jag är med i språk gruppen och vi pratar mycket böcker/ bokpåsar/sånger.
Vi pedagoger på Draken började också lite på vår KValitetsredovisning som vi ska slutföra på fredag när vi har hel utvärderingsdag.
Sen var jag extra på möte med specialpedagogen för att sammanfatta hur vi tycker detta året med hennes medverkan varit.
Vi hade avslut på vårt tema vetenskaplig glädje och visade sista experimentet och åt frukt med små flaggor i ute på gräset. Festligt!
Jag gick på ett extra besök med två 6 åringar ner till förskoleklassen för att det ska bli så bra som möjligt för dem.

Så ja det har verkligen gått i ett denna veckan.
Imorse bröt min förkylning ut och det förvånar mig inte för den har stått på lur bakom hörnet och väntat...men det är faktiskt första gången i år!
Lämna återbud till tänkt fika med Claudia som lånat Ceasars tratt till sin vovve.
Och till Bo Arne som ville bjuda pizza förra helgen när jag hade så mycket kakor i magen så då sköt vi upp det till idag. Typiskt!

Men det har varit en mysig dag ändå.
Gick till Apoteket efter nässpray och hittade vår kändis på torget. Björn Ranelid satt med Radioaktive och samlade in till Cancerfonden.


Jag färgade håret nu när såret läkt fint i tinningen och ser mycket piggare ut med mindre grå hår.
-om jag får säga det själv =)




Ceasar sover mycket. Tror det är värmen.
Går sakta runt kvarteret.
Får nog boka trim tid snart...

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!