Summa sidvisningar

torsdag 10 maj 2012

Ganska bra planering hittills

Förutom måndagen då jag vaknade med migrän så har jag klarat denna vecka galant
Måndagen blev därför sovande fm men efter lunch kom Yvonne och tog med mig till Lilleskog och vi promenerade med var sin hund i frisk luft. Illamåendet släppte där framåt eftermiddagen och huvudet var sen bara tungt som ett bowlingklot.

Tisdag var allt mycket bättre. Tog morgonpromenad till viktväktarna och kolla vikten. 0,7 kg ner på två veckor. Bra för jag behöver ner lite igen.
Sen jobb em.

Onsdag jobb fm och sen fick jag huvudet fullproppat med nålar för då hade huvudvärken smugit på igen.
Speciellt efter samtal med chefen om nedskärningar av barnskötare i kommunen igen.
Ligger 17 platser upp så tror inte jag blir drabbad denna gång men det börjar närma sig...

Efter akupunkturen hade jag bokat klipptid och nu ska jag inte ha långt hår fler gånger.
Sååå skönt att bara rufsa till det lite och så är de klart!

Idag har vi haft planering fm så inte sett barnen så mycket.
Gjorde lite KR och jag skrev på datorn.
Hade fika med både bröd och kaka så hoppa över lunchen och gick hem och tog en lång runda på stan med Ceasar.

Ikväll ska vi grilla på jobb med alla föräldrar och barn.
Men jag ska hämta kycklingsallad till oss från Lisas Skafferi. Mmmm.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!