Summa sidvisningar

tisdag 29 maj 2012

Olika väninnor-

-fyller olika funktioner i ens liv.
Jag har fina vänner i mitt liv och på internet som jag aldrig träffat men som bryr sig ibland mer än de vänner jag träffar regelbundet.
Därmed inte sagt att de är varken bättre eller sämre än någon annan.
Jag räknar inte så, jag anser att alla har sin funktion och att jag inte heller är en likadan vän till alla heller.

Vill bara lägga in en bild från en kär vän som jag bryr mig mycket om och som visar ofta att hon bryr sig.
Denna fina bok fick jag när jag var lite deppig sist för min kommande op,
Den är så fin och har både tänkvärt skrivet och fina bilder inuti.
Tack Solbritt
och
Tack alla vänner för att ni finns!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!