Summa sidvisningar

lördag 5 maj 2012

Lördags energi!

Idag hade jag äntligen ork att gå på stan en lördag fm.
Evigheter sedan sist. Nya roliga affärer som jag ej besökt förut.
En som påminner om systrarna Grene i Köpenhamn. Massor med kul billiga grejor. Ska shoppa där en annan dag.
Idag blev det en vaxduk med marimecco liknande blommor till mitt fläckiga klaffbord och en vattenrenande kanna som ska rensa bort metaller och kalk. En sjal på kappahl för halva reapriset! och så till sist lite nya mediciner på Apoteket.

Hem och åt god tomat/lök/kidneysoppa som jag tycker är supergod med lite keso i.

Sen fram med cykelkorgen och glad vovve sprang genast till dörren.
Glömde tyvärr min Iphone så det blev inga minnesbilder...
Cykla ner till småbåtshamnen. Parkera cykeln och vandrade på bryggan.
Längtar tills jag ska sitta där i sommar med min termos ;0)
Förbi Marinan, rökeriet, och båt varvet och sen runt nästan hela gjuteriet.
Ceasar rullade sig i maskrosorna på gräset och solen sken på ett glittrigt hav.
Jag är lycklig!

Liten vattenpaus och sen cykel hem igen!
Wow!

Kaffedags!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!