Summa sidvisningar

lördag 12 maj 2012

Cruising lördag

Idag är första gången på länge som jag tycker det är ok att  det regnar.
Vi blev inte jättevåta på promenaden nu i em men regnar så pass att det nog ska kunna lugna ner lite ikväll när det är Cruising, för jag tycker inte att dricka öl och annat har med fina bilar att göra.

Hade stämt träff med Ingrid och Solbritt vid kloster museet för att se på en fotoutställning från en Ystad profil Maritta Ekenberg.
Hon har en pudel så jag pratar med henne ibland som hundägare.
Mycket Ystad motiv som mina ungefär med förstärkta färger...
Kollade även in den utställning som handlade om Moral och Etik förr och Nu som varit där länge nu.
Efteråt fikade vi i deras lilla cafe.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!