Summa sidvisningar

fredag 25 maj 2012

Detta fina vädret

Många tänker direkt på stranden och  bada när sommaren kommer.
Jag älskar värmen men har ingen ro att ligga stilla och pressa i solen och havet är alldeles för kallt för min värk.

Däremot sitter jag gärna med en kopp kaffe på min balkong eller köper en Chai och sitter på en bänk på torget. Värmen gör så gott för min kropp, både rörligare och piggare.

Igår när jag körde hem efter jobbet hade jag ett paket att hämta på Q8 och då inspirerade vädret mig att dammsuga bilen.
Man köper poletter för 20 kr st och det räcker med en för att bli klar med min bil,
Idag efter jobb körde jag dit igen och ställde mig i tvättkön och för två poletter tvättade jag sen min fina bil alldeles blank och ren.


Det var välbehövligt. har verkligen haft det i tankarna länge men det behövs ork och värme för mig för att det ska fungera för mig.
Får bli lite oftare nu under denna tid.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!