Summa sidvisningar

tisdag 19 augusti 2008

Favoritstund


Har jag kl ca 13.45

Arbetar varje dag nu 09.00-13.00.

Går en promenad med Ceasar på c a 30 minuter och sen när jag kommer hem kryper jag upp i min säng med dagens post, min mobil, min sudoku bok, och min läs-roman.

Allt tillgängligt för en skön stund framåt, som oftast slutar likadant.... :o) Jag somnar ovanpå täcket och med min Tuss under sängen i ca en halv timme.
Vi har så fina stunder tillsammans :o)

Älskar den stunden och har därför dåligt med lust att boka in annat på eftermiddagen ju!


Idag börjar jag min socker och vetemjöl-fria tid som min faster rekomenderat på seansen!

Känns bra faktiskt, känner mig motiverad och vet vad jag ska äta som är bra för mig!


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!