Summa sidvisningar

söndag 10 augusti 2008

söndagkväll

Trött och frusen. Blev en lite tristare dag idag men tur att det va fint igår ju.

Nere vid havet var det varmt och gott då. Mina föräldrar satt i skuggan och väntade när vi kom. Bröllopsgäster droppa in ca 50 st och sist kom Maria och Lars.
Så fina och deras små töser med!
Var jättefint bröllop!
Så fortsatte vi till Fiskestugan och där var det dukat och pyntat med Ingrids och mina grejor vi fixat. Så tjusigt!
Brudparet hade bakat 7 sorters kakor och köpt tårta i 3 våningar.

Jan, Yvonne och Lars pappa höll tal. Mormor sjöng egen komp. visa i 2 verser. Duktigt!!
Jag o David sjöng " För kärlekens skull" och Kristian spela till.
Jag tyckte det gick bra,,,


Jag hade köpt 3 burkar i olika storlekar, med hjärtan på, bakat tre olika sorters kakor med gamla recept som jag lagt i tillsammans med recepten. Det var "Farmor Astas vaniljdrömmar" MosterLisas Kullakakor" och Mormor Stinas "Min mans älsklingskakor" Inslagna ovanpå varandra som en tårta i celofan och överst ställt 2 hästskor, som ju betyder lycka!



Ceasar var hos kusinerna i 4 timmar. Han blev glad när han fick va med sen men letade mest efter matrester!
Körde hem kl 21 utan K han stanna kvar med T.

Idag när jag vakna ösregna det.
Kaffe o kakor under ett partytält kl 15 gick väl ok men när det blev dags för nästa mål som var grillat med massor med goda tillbehör var man frusen
och Ceasar spydde och förstörde min aptit.
Halv 7 tacka vi för oss när de andra skulle ha spettkaka och glass. Det fick va bra så. :o)

Nu ska jag ta ett varmt bad.
Imorgon kl 07.30 börjar jag jobb efter 5 långa härliga semesterveckor!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!