Summa sidvisningar

lördag 2 augusti 2008

Idag är första dagen på resten av mitt liv

Vilket idag betyder en ny blogg sida, har förut varit på Miloo men tror jag kommer känna mig mer hemma här :o)
Det betyder oxo ett eget löfte till mig själv att äta bättre!
Inreda min lägenhet mera efter Feng Shui så att kärleken hittar hit!
Tänka rätt så jag verkligen inser att jag lever i överflöd och inte behöver shoppa mer!
Njuta av alla små stunder som t ex en kopp kaffe på cafe!
Mycket av detta finns redan tankar om innan denna dag men nu är deet nerskrivet
och ska följas!
Mycket tid med min hund har jag haft redan och det ska jag fortsätta med!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!