Summa sidvisningar

fredag 22 augusti 2008

Tidigt vaken

och kunde inte somna om. Klockan var bara halv 6 och det sved i ögonen, näsan var täppt och jag var tvungen gå upp och ta nässpray för att kunna andas. Men somna om kunde jag inte igen.
När jag ätit frukost, duschat och klätt mig gick jag runt ankdammen med Ceasar och fick då ont i magen också! Det ville inte släppa igen så 20 över 8 ringde jag och sjukanmälde mig.
Idag skulle jag och en Susanne vara ensamma på en småbarnsavdelning med deras barn när de gick och planerade. Så visst är det svårt att låta bli att tänka på att man klöddar till det för dem men jag måste ju först och främst ta hand om mig själv, så är det nu för tiden och skulle kanske alltid varit egentligen...
Sov fm till kl 11 sen.
Tittade på 2 filmer eftermiddag.
Och lite bättre tyckte jag det kändes på kvällen när jag ringde och pratade med min pappa.

Tänker vila hela helgen :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!