Summa sidvisningar

onsdag 13 augusti 2008

sommarsol igen!


Idag var vi äntligen ute en stund på fm, solen skiner igen och alla fick springa av sig lite!

Slockna som ett ljus när jag kom hem, går inte att hålla ögonen öppna!


Åt rabarberkaka med glass när jag vakna, fick en hel kasse rabarber av Eva på jobbet igår, de blir bara glada att bli av med dem säger hon!


Ikväll är vi 7 kolleger som ska gå på bio "Mama Mia" med Meryl Streep och Pierce Brosnan!

Så jag ska lämna mitt lilla hjärta hemma en stund, inget han är van vid men jag vet att han klarar det ju!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!