Summa sidvisningar

söndag 24 augusti 2008

undrar varför?

Idag känner jag att jag har magkatarr på gång... :o/ Undrar varför??
Jag har jobbat 2 veckor efter semestern.Två roliga ansvarsfulla veckor.
Absolut inget som oroar mig...!?
Här hemma har varit en lugn vecka efter alla tidigare aktiviteter,,, är det därför, för at jag pustade ut och njöt av lugnet??
Eller är det för att jag vet att nästa vecka är fusllspäckad med möte och bjudningar så jag inte alla kvällar kan ha min vovve med??
De vet själv, innerst inne sa Leif, min psykolog under två år, du vet om du tänker efter...
Han sitter fortfarande på min axel och sporrar mig ibland.

Kanske är det för att jag läser en obehaglig bok, har inte mycket kvar nu så jag vill gärna komma fram till det lyckliga slutet.
"Mamma sa att jag var sjuk" En flicka vars mamma har sjukdomen Munchhausen by proxy, som åker in och ut på sjukhus för att hennes mamma uppfinner sjukdomar, förgiftar henne, slår henne och tvingar läkare att undersöka henne och hitta fel för att hon själv, av doktorer, ska få uppmärksamheten av att vara en så bra mamma.
Så fruktansvärt fruktansvärd!

Imorgon vill jag vakna och må bra, jobba och gå på personalmöte på kvällen.
Så,,, jag är tacksam,,, för att det är så imorgon ,som jag vill att det ska va :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!