Summa sidvisningar

måndag 11 augusti 2008

höst-känsla

Semestern slut!
Höstkänsla 1; Arbetade 07.30-12.00 så larmet gick kl 06.00!
Det är tidigt!
På min avdelning var vi 6 barn till frukost. Sen fylldes det på så när jag gick var vi 12. Stannade inne hela fm för de hade verkligen längtat efter sin egen avdelning och sina kompisar.

Höstkänsla 2; Fick akupunktur efter 6 veckors uppehåll. Det var behövligt. Nålar i nacke, svank, huvud, armar och knä!

Höstkänsla 3; kylig vind trots strålande sol. Frisk kylig vind.

Ikväll stängde jag tv'n.Tände ljus i mitt sovrum och njöt av tystnaden.
Det har varit många dagar med mycket social aktivitet.
Jag tycker om min tystnad, känner mig aldrig ensam.
Konstigt, det trodde jag aldrig att jag skulle kunna tycka om när jag var ung och rädd för att bli ensam.
Jag är inte rädd mer.
Jag njuter.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!