Summa sidvisningar

måndag 4 augusti 2008

Flitig

Känns alltid lika konstigt när super-värmen försvinner och man undrar kommer den igen?
Blev hundpromenad i ösregn idag med regnställ på.
Visserligen ganska trevligt på sitt vis.
Har mycket att fixa inom hus och det är så svårt när man vill till stranden :o)

Igår hann jag tvätta iaf och frosta av frysen och rensa och torka av i skafferiet.
Fanns lite där, som jag inte visste om ,som jag kan äta. Typ bönor och linser.
Idag måste jag börja pyssla med bröllopspresenten som jag inte berättar om förrän efter helgen om någon skulle komma in här i läsa som inte borde se det.

Har fått klart kortet som jag gjort själv.
Så ska ju mina söner komma hit och bo så jag städade igår men har lite mer att plocka
med så här blir bättre plats.

Behöver ny mat till Cesse så försöker få tag i Gunilla men hon svarar inte,,
Har väninnor som vill fika,,, får se om jag hinner,,och har lust :p

Sista semesterveckan,,, skulle egentligen vilja ligga på rygg och läsa, det har jag inte hunnit med denna semester, brukar läsa flera böcker varje sommar,,,

Jaja det är ju bara måndag ännu så länge :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!