Summa sidvisningar

söndag 17 augusti 2008

verkligen dags för uppdatering :o)

Oj vad det händer mycket här i mitt liv hinner inte med att blogga ju!

Har inte berättat om Mama Mia!
En jätte härlig musik upplevelse med många skratt.
Vi 5 som var där tillsammans bestämde oss för att gå på bio fler gånger och kallade oss skämtsamt för panter-tanter!

Har inte berättat om seansen!
Ingrid o Yvonne kom till mig först och åt sallad och nybakat foccaciabröd med brieost.
På mötesstallet kom mediet Per, till oss 12 damer och berättade för oss alla om andar som fanns närvarande runt oss. Hos mig fanns 8 stycken :o)
Jag fick berättat om 3 som jag kunde känna igen och valde min faster Greta som gav mig sitt budskap;
Jag är en fin varm person som ger andra trygghet. Fortsätt med det.
Ät inte vitt bröd eller vitt socker - inte bra för mig.
Är laddad, i vardagen med mer rörelse och får mindre midja.
Även i jobbet- mer saker att göra.
Kärleken... kommer till våren, visade ett träd som slog ut i blom!

Har inte berättat om fredagen;
Firade Vincent fredagkväll 18-21.30 med god mat och många var där.
Ingrid och Kurts sista kväll i skåne.
och den lilla nygifta familjen Wallin.
Kul!
Här hemma hos mig hade Ulrika precis kommit när jag gav mig av mot Simrishamn. Hon hälsar på mig hela helgen o vi har redan haft;

En dag på Malmöfestivalen!
Bland alla goda matstånd fastnade vi till sist för falaffel och satt i skuggan på marken och åt.
Fortsatte till Espresso house och satt i varmt solsken med en kopp latte, förståss!
På vägen tillbaka till parkeringshuset blev det brända mandlar, varma!
Ceasar gick som en myrslok och försökte få i sig allt spill på gatorna :o(

Vi inhandlade även kräftor på Maxi på hemvägen så kvällen var räddad!
Såg på "Raise your voice" och smaskade i oss hela paketet!

Nu är det söndagmorgon.
Utanför fönstret regnar det!
Ska baka en rabarberkaka och fika i rävåkra i em har vi tänkt.
Ska göra ett brunt armband till Kerstin för imorgon ska Bodil och jag till Helsngborg och se hur hon har det nu efter återflytt till Sverige från Spanien efter 4 eller 5 års boende där.

Måste ut nu med Tussen, fast han sover faktiskt.... :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!