Summa sidvisningar

tisdag 12 augusti 2008

nyklippt Tuss

Idag har jag varit i Blentarp och trimmat mitt lilla hjärta. Han är så fiiin nu och så pigg!

Jag tog en promenad i regnet under tiden och när jag kom tillbaks var han nästan klar, tar bara en timme drygt nu med saxen mot 2,5 timme förut.

Är så trött på morgonen, trött när jag kommer hem från jobb och trött nu fast kl bara är 20.30.
Är väl för vi kommit in i lite längre sovmorgnar på semester. Är segt att vakna lite efter 06 på morgonen...

Har alldeles för mycket inbokat i kalendern oxå, känns alltid som en beslastning fast det bara är roliga händelser. Konstigt. Måste absolut ta en dag i taget och inte tänka framåt för då startar stress-hormonerna och dem kan jag va utan!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!